بهترین زمان برای سفر به ترکیه چه زمانی است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1398
بازدید : 147
نویسنده : علی احمدی

بهترین ماه ها برای سفر به استانبول از آوریل تا سپتامبر است زیرا هوا دلپذیر است (با بارندگی مکرر و آفتاب)، می توانید تقریباً هر فعالیتی را امتحان کنید و با رزرو بلیط هواپیما ترکیه در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اگرچه، ممکن است بخواهید از ماه ژوئن و ژوئیه اجتناب کنید زیرا این ماه ها نه تنها گرم ترین ماه های ترکیه، بلکه اوج سر ریز شدن گردشگران نیز هستند. بنابراین اگر می خواهید از شلوغی و قیمت های بالا جلوگیری کنید، عاقلانه برنامه ریزی کنید.

موقعیت فرودگاه بین المللی مرکزی استانبول برای پیدا کردن پروازهای ارزان از استانبول، آن را به یک فرودگاه عالی تبدیل کرده است. خطوط هوایی بین المللی متعددی وجود دارد که پروازهای ارزان قیمت را از فرودگاه بین المللی استانبول (IST) ارائه می دهند. اگر قصد پرواز در داخل ترکیه را دارید، باید از فرودگاه بین المللی استانبول یک پرواز داخلی را بگیرید. بیشتر پروازهای داخلی در سراسر ترکیه توسط هواپیمایی ترکیه، پگاسوس، اونور ایر و AtlasGlobal انجام می شود. برای گرفتن پرواز داخلی خود از فرودگاه بین المللی استانبول، باید از ترمینال بین المللی به سمت ترمینال داخلی حرکت کنید. بسته به جایی که در ترمینال قرار دارید، ممکن است لازم باشد کیف خود را از طریق گمرک و امنیت نیز بررسی کنید، بنابراین حتماً حداقل 2 ساعت به خودتان اختصاص دهید تا به پرواز داخلی خود در فرودگاه وصل شوید. ترکیه همیشه به عنوان پلی بین شرق و غرب شناخته شده بوده است، اما لحظه ای که پا به این کشور خواهید گذاشت، می دانید که از این بیشتر است. ترکیه مجموعه ای است از تمام تمدن هایی که روی زمین قدم گذاشته اند و جو غنی آن و مردم، گواه آن است.

ترکیه کشوری است که قطعاً شما را تحت الشعاع قرار می دهد، اما به بهترین شکل ممکن! تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین زمان برای بازدید از ترکیه را پیدا کنید. در حالی که آب و هوا در ترکیه نقش مهمی در تعیین و زمان مناسب بازدید دارد، شما همچنین باید قبل از بازدید از فضای سیاسی این کشور نگاهی دقیق داشته باشید.نمونه ای از تولید محتوای تخصصی گردشگری را مشاهده نمودید. شما می توانید تولید محتوا گردشگری را از طریق ویرا محتوا انجام دهید. ویرا محتوا تولید محتوا را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت انجام می دهد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.